Ga Terug  

Overige (VM) Plaats hier alle overige vragen die betrekking hebben tot VirtueMart

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 29 november 2009, 20:56   #1
onzekralen

Leeftijd: 35
Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 1
Standaard Registratieproblemen

Hoi Allemaal,

Ik ben een nieuwe site aan het maken (www.onzekralen.nl) en hij staat al online.
Ik maak gebruik van de login via VM.
Ik heb in de gebruikersvelden bijvoorbeeld de BIC code uitgezet omdat ik dit niet belangrijk vind. Echter, als je je nu als nieuwe klant wilt registreren valt VM daar toch over en krijgt de klant een foutmelding. Hoe krijg ik dit uit?

Bedankt alvast!

---------- Bericht toegevoegd op 29 november 2009 om 20:47 ---------- Vorige bericht was op 28 november 2009 om 20:08 ----------

Nou inmiddels gaat het van kwaad tot erger. Op het ene account krijg ik de melding dat ik geen BIC-code heb ingevuld en op een ander account krijg ik de melding dat de gebruikers ID niet in de database voorkomt. Ik heb inmiddels de module Virtuemart Login al een keer opnieuw geďnstalleerd maar ook dat lijkt niet te werken.
Het zou me heel erg helpen als iemand een accountje aan wilt maken (laat me dit even weten als je dat doet) en wilt kijken naar de meldingen. Ik kom er inmiddels niet meer uit.

Je kunt je nu wel zonder problemen registreren, maar bij het doorgeven van de bestelling ( checkout stap 4 van 4) loopt ie vast.
Iemand enig idee?

---------- Bericht toegevoegd op 29 november 2009 om 20:56 ---------- Vorige bericht was op 29 november 2009 om 20:47 ----------

Laat maar, ik vond imiddels een andere post over het foppen van het systeem door ipv bankoverschrijving de Onder Rembours optie aan te zetten.
Dit helpt inderdaad en nu kan de gehele procedure doorlopen worden.
Deze post kan gesloten worden.
onzekralen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42.