Doe mee! Geef de 2e bijeenkomst inhoud!
Tja, en toen werd het stil in de Gebruikersgroep Assen.... Iedereen wacht op de nieuwsgaring over waar we elkander ontmoeten.
Maar er moet toch meer mogelijk zijn....Zoals anticiperen, brainstormen, onderwerpen aanreiken, etc. over waar we het met elkander over willen hebben.
Tuurlijk, we kijken eerst de kat uit de boom, want je wilt toch eerst wel weten of.....
Bijvoorbeeld. Ik stel nogal wat vragen op het forum. Daar krijg ik altijd antwoord op. Ik durf het zelfs al aan om op vragen van anderen te reageren. Maar tegelijkertijd ben ik nieuwsgierig wat een ander van onze groep er van bakt. Hij of zij moet toch met hetzelfde geworstel bezig zijn?
Zo kan ik mij voorstellen, dat ieder van ons zich wel eens ergens flink in verdiept heeft en daar inmiddels 'ervaringsdeskundige' in is. Misschien handig om dat eens te inventariseren. Tis maar één van de mogelijke suggesties om met elkander ook digitaal in contact te blijven.
Ik stel voor dat we op de volgende bijeenkomst een onderwerp behandelen, waarmee we op dit medium met elkander verder kunnen praten.
Ach, zo maar wat gedachten op een late avond....
Groet van Elpenaar
Laatst aangepast door sc00zy : 9 juli 2010 om 12:01.
Reden: Afgehandeld
|