Ga Terug  

Vertalingen (2.5) Plaats hier je vragen en/of opmerkingen over de Nederlandse vertaling van Joomla! 2.5

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 18 april 2012, 22:35   #1
proclub

Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Vertaling JCE

Ik maak gebruik van JCE versie 2021. Omdat hier (nog) geen Nederlandse vertaling voor is, gebruik ik de vertaling voor versie 2020. Ik heb deze vertaling hier vanaf joomlacommunity.eu gedownload (jce_lang_2020_nl-NL).

Als ik JCE op de front end gebruik, dan worden de knoppen niet juist vertaald. In plaats van Vet (CTRL+B) Cursief (CTRL+I) geeft de editor advanced.bold_desc en advanced.italic_desc weer. De rest van de knoppen wordt eveneens verkeerd weergegeven. Dit geld alleen voor de front end. In de back end worden de vertalingen wel juist weergegeven.

Nu heb ik in een aantal vertaalde bestanden gezocht, maar kan niet vinden waar de fout zit. Iemand een idee hoe ik de knoppen ook in de front end vertaald krijg?
proclub is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 23:37   #2
Marijke
Teamleider Taalteam
Gebruikersgroep Enschede

Marijke's Avatar

Leeftijd: 51
Bedankjes gegeven: 465
Bedankjes ontvangen: 1.535
Standaard Re: Vertaling JCE

Ik hou deze vertaling voornamelijk bij. Het zou kunnen dat er in de nieuwe versie iets is geüpdate wat de taalbestanden betreft. Ik zal het controleren maar dat zal ergens volgende week worden

Wijsheid is weten wanneer je dom mag zijn.
Teamleider Taalteam JoomlaCommunity | Joomla Bug Squad Member | Joomla Translation Teams Member
Joomla Translation Coordination Team Member | JSST | OSM Board Member
Twitter | Flickr
Marijke is offline Stuur een bericht via Skype™ naar Marijke   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2012, 03:14   #3
proclub

Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 0

Bedankt Marijke, geweldig dat je het wilt controleren. Ik wacht rustig af.

---------- Bericht toegevoegd op 30 april 2012 om 04:14 ---------- Vorige bericht was op 19 april 2012 om 01:03 ----------

Citaat:
Origineel geplaatst door Marijke Bekijk Bericht
Ik hou deze vertaling voornamelijk bij. Het zou kunnen dat er in de nieuwe versie iets is geüpdate wat de taalbestanden betreft. Ik zal het controleren maar dat zal ergens volgende week worden
Heb je er al naar gekeken, Marijke?
proclub is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2012, 02:12   #4
Marijke
Teamleider Taalteam
Gebruikersgroep Enschede

Marijke's Avatar

Leeftijd: 51
Bedankjes gegeven: 465
Bedankjes ontvangen: 1.535

Ik heb zojuist de pakketten geüpdate.
Er was maar weinig veranderd aan de taalbestanden, het 20.20 taalpakket was dus ook goed te gebruiken voor 20.21.
Ik ben dus bang dat het probleem niet in het taalpakket of de versie ervan zit.
Heb dit ook gecontroleerd door even een Engelse versie JCE 20.21 te installeren en het Nederlandse taalpakket versie 20.20. Zowel op de website als op het beheergedeelte ziet alles er normaal uit.

Controleer eventueel of je extra plugins geďnstalleerd hebt die geen Nederlands taalbestand bevatten. Het is bekend dat wanneer je JCE in een andere taal gebruikt elke plugin ook dat taalbestand moet bevatten. In het Nederlandse taalpakket zitten wel alle taalbestanden van de JCE plugins waarvoor je een abonnement nodig hebt en via de JCE website kunt downloaden.

Of misschien is er toch bij het installeren van het taalpakket iets niet goed gegaan. Je kunt nu in ieder geval de laatste versie installeren.

Wijsheid is weten wanneer je dom mag zijn.
Teamleider Taalteam JoomlaCommunity | Joomla Bug Squad Member | Joomla Translation Teams Member
Joomla Translation Coordination Team Member | JSST | OSM Board Member
Twitter | Flickr
Marijke is offline Stuur een bericht via Skype™ naar Marijke   Met citaat antwoorden
De volgende leden bedanken Marijke voor dit nuttige bericht:
eftie ( 1 mei 2012)
Antwoord

Trefwoorden
jce dutch knoppen

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:57.