Ga Terug  

Installatie, Upgrade en Backup (1.5) Plaats hier je vragen over de installatie, upgrade en/of backup van Joomla! 1.5 Ook vragen over het verhuizen van je Joomla! site kun je hier plaatsen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 12 december 2010, 18:23   #21
Marijke
Teamleider Taalteam
Gebruikersgroep Enschede

Marijke's Avatar

Leeftijd: 50
Bedankjes gegeven: 455
Bedankjes ontvangen: 1.467
Standaard Re: Verhuizen/verplaatsen Joomla! 1.5.x site

Vreemd en mysterieus dus
Ik denk dat ik zou proberen een handmatige backup te maken en deze dan te proberen. Misschien dat er toch ergens iets in Akeeba zit wat de server niet fijn vindt ofzo... geen idee.

(er is wel voldoende ruimte op de server?)

Wijsheid is weten wanneer je dom mag zijn.
Teamleider Taalteam JoomlaCommunity | Joomla Bug Squad Member | Joomla Translation Teams Member
Joomla Translation Coordination Team Member | JSST | OSM Board Member
Twitter | Flickr
Marijke is offline Stuur een bericht via Skype™ naar Marijke   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 21:58   #22
adje

adje's Avatar

Bedankjes gegeven: 165
Bedankjes ontvangen: 727

Citaat:
Origineel geplaatst door ilmaMH Bekijk Bericht
Ik heb een probleem met het verhuizen van onze Joomla site. Ik heb in een submap van de bestaande Joomla site een nieuwe ontwikkeld, daarna een backup gemaakt met Akeeba, gedownload en vervolgens de nieuwe site op de root geplaatst. dit is echt niet de eerste keer dat ik dit doe, maar ik krijg na installatie een blanco pagina. Er is ook geen pagina bron. Het lijkt dus alsof er bestanden niet zijn overgebracht. Nu had ik ook een backup gemaakt van de orginele site met submap en al, die dan maar opnieuw ge-upload en geinstalleerd, geen probleem. werkt perfect. ook krijg ik de nieuwe site zonder probleem op Wamp.
werkt je oude site nog wel goed? Gebruikt je nieuwe site een nieuwe database?
heb je een link?
PS met welke php versie werkt de server?

Laatst aangepast door adje : 12 december 2010 om 22:10. Reden: PS
adje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 15:20   #23
ilmaMH

Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 0

de oude site werkte prima, de nieuwe site is ontwikkeld in een submap van die site. Zo heb ik dat wel eerder gedaan. de php versie van die server is idd een probleem: die staat standaard op 4.2.1 maar met een script op 5.2 te zetten. de server is Hosting2go. hier is de link van de nieuwe site: http://www.ip-stedendriehoek.nl/ip/ , nog steeds in een submap maar met een redirect voorlopig.
Eigenlijk wil ik wel dat het goed gaat werken, omdat we binnenkort op een eigen server overgaan en ik dan 6 websites moet overzetten.

---------- Bericht toegevoegd op 23 december 2010 om 14:20 ---------- Vorige bericht was op 12 december 2010 om 23:24 ----------

Het probleem is opgelost! de site is op Hosting2go en die is niet standaard PHP 5.2.4, dat is hij pas nadat je een script in HTACCESS hebt gezet. En omdat ik in mijn website Yootools Zoo heb gebruikt werkte het gewoon niet zolang ik dat HTACCESS bestand niet had aangepast. Nu werkt alles weer naar behoren.
ilmaMH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 11:48   #24
Btb

Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 1

Werkt perfect. Wat een geweldige manier om uw website te verhuizen. Ging vrij gemakkelijk. Klasse
Btb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 15:47   #25
Ivo-1982

Leeftijd: 30
Bedankjes gegeven: 2
Bedankjes ontvangen: 0

ik heb alles gedaan maar nu krijg ik op de website de melding Infinite loop detected in JError wat doe iik fout of wat moet ik anders doen?

Heb het al opgelost ik had ft instellingen 2 keer ingevuld en daardoor ging het fout

Laatst aangepast door Ivo-1982 : 8 februari 2012 om 16:46.
Ivo-1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 08:58   #26
webmaakster
Gebruikersgroep Rotterdam

webmaakster's Avatar

Bedankjes gegeven: 57
Bedankjes ontvangen: 60

Over het verhuizen van een 2.5 site staan inmiddels ook artikelen op de site: http://help.joomlacommunity.eu/jooml...86-faq-25.html

webmaakster is offline Stuur een bericht via Skype™ naar webmaakster   Met citaat antwoorden
Antwoord

Trefwoorden
uploaden, verhuizen, verplaatsen

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:50.