Ga Terug  

Notities

3rd Party extensies (2.5) Plaats hier je vragen over de extensies welke niet standaard in Joomla 2.5 zitten (3rd Party extensies).

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 3 oktober 2015, 18:54   #1
joekelay

Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Foutmelding STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED

Hallo allemaal,
Ik ben echt een ontzettend leek qua websites maken maar een aantal jaren geleden heb ik toch de website van onze band gemaakt mbv Joomla.
Echter geeft onze site al een hele tijd een foutmelding aan die ik er maar niet af krijg...
Ik heb het idee dat het aan phocagallery ligt maar als ik deze extensie tijdelijk uitschakel blijft de foutmelding...
Code:
STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED STATICALLY IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/COMPONENTS/COM_PHOCAGALLERY/ROUTER.PHP ON LINE 38 STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JAPPLICATION::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED STATICALLY IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/INCLUDES/APPLICATION.PHP ON LINE 539 STRICT STANDARDS: ONLY VARIABLES SHOULD BE ASSIGNED BY REFERENCE IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/COMPONENTS/COM_PHOCAGALLERY/ROUTER.PHP ON LINE 3
Iemand die me kan helpen?
Alvast super bedankt...

Laatst aangepast door hvdmeer : 3 oktober 2015 om 19:46. Reden: Code tags toegevoegd
joekelay is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2015, 19:15   #2
adje

adje's Avatar

Bedankjes gegeven: 196
Bedankjes ontvangen: 1.040
Standaard Re: Foutmelding STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CA

Welkom joekelay bij het JoomlaCommunity forum.
Je kunt de foutmelding waarschijnlijk weghalen door bij de algemene Instellingen/server-instellingen de foutrapportage op 'geen' te zetten.
Maar kennelijk is er toch wel iets aan de hand.
Phocagallery niet meer up-to-date?
Met welke joomla versie werk je ?
Welke php-versie gebruikt de host ?
Ad
adje is offline   Met citaat antwoorden
De volgende leden bedanken adje voor dit nuttige bericht:
joekelay ( 3 oktober 2015)
Oud 3 oktober 2015, 19:32   #3
joekelay

Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Re: Foutmelding STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CA

OW wat maak je me hier al blij mee!
Geen foutmelding meer te zien, en de site werkt verder naar behoren dus voor nu ben ik tevreden.
Joomlaversie 2.5, php weet ik niet, maar het probleem speelt wel sinds ik van starthosting een mail over veranderen van php heb gekregen, dus het zal daar vast iets mee te maken hebben.
Ik weet zelf echter niet wat php is
joekelay is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2015, 19:52   #4
hvdmeer
Moderatorteam
Gebruikersgroep Arnhem & Nijmegen

hvdmeer's Avatar

Bedankjes gegeven: 108
Bedankjes ontvangen: 432

Hoi joekelay, ik heb je topic even verplaatst naar het 3rd party extensie gedeelte want je probleem heeft niet te maken met de installatie van Joomla! zelf.
Met de oplossing van adje is de foutmelding niet weg, alleen wordt deze niet meer getoond. De meest recente versie van Phoca Gallery voor Joomla! 2.5 is versie 3.2.8, gebruiken jullie deze ook?

J! doc-vertaler, J! patch tester, JUG-organisator, moderator
Eigen site: http://www.hierbenikthuis.nl en van mijn loopgroep: http://www.loopgroep-arnhemia.nl
Beetje over mij: http://hierbenikthuis.nl/prive/over-mij
Reageert op DM alleen op zaken die niet op het forum geplaatst kunnen worden.
hvdmeer is offline Stuur een bericht via Skype™ naar hvdmeer   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:21.