Ga Terug  

Notities

3rd Party extensies (2.5) Plaats hier je vragen over de extensies welke niet standaard in Joomla 2.5 zitten (3rd Party extensies).

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 3 oktober 2015, 18:54   #1
joekelay

Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Foutmelding STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED

Hallo allemaal,
Ik ben echt een ontzettend leek qua websites maken maar een aantal jaren geleden heb ik toch de website van onze band gemaakt mbv Joomla.
Echter geeft onze site al een hele tijd een foutmelding aan die ik er maar niet af krijg...
Ik heb het idee dat het aan phocagallery ligt maar als ik deze extensie tijdelijk uitschakel blijft de foutmelding...
Code:
STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED STATICALLY IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/COMPONENTS/COM_PHOCAGALLERY/ROUTER.PHP ON LINE 38 STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JAPPLICATION::GETMENU() SHOULD NOT BE CALLED STATICALLY IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/INCLUDES/APPLICATION.PHP ON LINE 539 STRICT STANDARDS: ONLY VARIABLES SHOULD BE ASSIGNED BY REFERENCE IN /HOME/JOEKELAY.NL/WWW/COMPONENTS/COM_PHOCAGALLERY/ROUTER.PHP ON LINE 3
Iemand die me kan helpen?
Alvast super bedankt...

Laatst aangepast door hvdmeer : 3 oktober 2015 om 19:46. Reden: Code tags toegevoegd
joekelay is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2015, 19:15   #2
adje

adje's Avatar

Bedankjes gegeven: 196
Bedankjes ontvangen: 1.040
Standaard Re: Foutmelding STRICT STANDARDS: NON-STATIC METHOD JSITE::GETMENU() SHOULD NOT BE CA

Welkom joekelay bij het JoomlaCommunity forum.
Je kunt de foutmelding waarschijnlijk weghalen door bij de algemene Instellingen/server-instellingen de foutrapportage op 'geen' te zetten.
Maar kennelijk is er toch wel iets aan de hand.
Phocagallery niet meer up-to-date?
Met welke joomla versie werk je ?
Welke php-versie gebruikt de host ?
Ad
adje is offline   Met citaat antwoorden