Ga Terug  

Notities

Websites, Internet algemeen Voor vragen over HTML/PHP/CSS of andere algemene zaken met betrekking tot websites of internet.

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 7 maart 2016, 15:05   #1
manuelputm

Leeftijd: 45
Bedankjes gegeven: 9
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Melding MySQL import

Als ik een database in de hosting wil importeren krijg ik de volgende melding:

Een komma of een sluitingshaakje werd verwacht. (near "'Nested set parent.'" at position 166)
Onverwacht begin van opdracht. (near "11" at position 200)
Opdracht type niet herkent. (near "NOT NULL" at position 204)

SQL-query:
Code:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `w7lq1_assets` ( `id` int(10) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT COMMENT 'Primary Key', `parent_id` int(11) NOT NULL DEFAULT '0' COMMENT 'Nested set parent.', `lft` int(11) NOT NULL DEFAULT '0' COMMENT 'Nested set lft.', `rgt` int(11) NOT NULL DEFAULT '0' COMMENT 'Nested set rgt.', `level` int(10) unsigned NOT NULL COMMENT 'The cached level in the nested tree.', `name` varchar(50) NOT NULL COMMENT 'The unique name for the asset.\n', `title` varchar(100) NOT NULL COMMENT 'The descriptive title for the asset.', `rules` varchar(5120) NOT NULL COMMENT 'JSON encoded access control.', PRIMARY KEY (`id`), UNIQUE KEY `idx_asset_name` (`name`), KEY `idx_lft_rgt` (`lft`,`rgt`), KEY `idx_parent_id` (`parent_id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=72
MySQL meldt: Documentatie
#1046 - No database selected
Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Manuel

Laatst aangepast door MartijnM : 7 maart 2016 om 15:47. Reden: Code-tags toegevoegd en verplaatst
manuelputm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 15:48   #2
MartijnM
Taalteam

MartijnM's Avatar

Leeftijd: 64
Bedankjes gegeven: 303
Bedankjes ontvangen: 751
Standaard Re: Melding MySQL import

Ik heb dit verplaatst omdat het geen Joomla probleem is.

Groet,
Martijn www.reisverslagen.net
Niets is zeker en zelfs dat niet.
Alles kan, alleen het onmogelijke duurt iets langer.
MartijnM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 16:05   #3
Leen2911

Leen2911's Avatar

Leeftijd: 59
Bedankjes gegeven: 7
Bedankjes ontvangen: 173
Standaard Re: Melding MySQL import

Als ik deze hier lokaal in een wamp server joomla versie 3 database
met sql opdracht uitvoert wordt hij netjes aangemaakt
Code:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `w7lq1_assets` ( `id` int(10) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT COMMENT 'Primary Key', `parent_id` int(11) NOT NULL DEFAULT '0' COMMENT 'Nested set parent.', `lft` int(11) NOT NULL DEFAULT '0' COMMENT 'Nested set lft.', `rgt` int(11) NOT NULL DEFAULT '0' COMMENT 'Nested set rgt.', `level` int(10) unsigned NOT NULL COMMENT 'The cached level in the nested tree.', `name` varchar(50) NOT NULL COMMENT 'The unique name for the asset.\n', `title` varchar(100) NOT NULL COMMENT 'The descriptive title for the asset.', `rules` varchar(5120) NOT NULL COMMENT 'JSON encoded access control.', PRIMARY KEY (`id`), UNIQUE KEY `idx_asset_name` (`name`), KEY `idx_lft_rgt` (`lft`,`rgt`), KEY `idx_parent_id` (`parent_id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=72
Kan het zijn dat je hem in een bestaande database wil importreren die misschien als de prefix w7lq1 heeft ?
Leen2911 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:04.