Ga Terug  

Notities

Joomla webhosting Hier kan je terecht over vragen m.b.t. Joomla webhosting. (aanbiedingen zijn niet toegestaan).

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 maart 2015, 17:26   #1
Elpenaar

Elpenaar's Avatar

Bedankjes gegeven: 68
Bedankjes ontvangen: 19
Standaard Bij welke webhoster plaats ik mijn sites?

Deze vraag doemt hier van tijd tot tijd weer op. Maar ik probeer het op mijn beurt ook. Namelijk, bij welke webhoster plaats ik mijn Joomla! sites? Ja, ik weet het, er wordt nu meteen schichtig gereageerd op deze vraag om bevoordeling en benadeling van aanbieders tegen te gaan. (Want gemiddeld twee van de drie forumleden bieden hier hosting aan) Ja, en ik ontvang nu ook jubelende aanbevelingen van Joomla enthousiastelingen die al tijden tevreden zijn bij hun provider.

Maar wat me verbaast is, dat er geen consumentenadvies bestaat met een rating aan providers, die uitstekend omgaan met jou Joomla site op basis van testen en gebruikerservaringen. Net zoals ik voor mijn eerstvolgende aankoop kieskeurig sites raadpleeg. Of zie ik wat over het hoofd?

Laatst aangepast door MartijnM : 12 maart 2015 om 17:28. Reden: Ik heb dit even naar het juiste forumdeel verplaatst

www.zowasutrecht.nl --- Ik mijmer hier over het dagelijks leven in de Domstad in vroeger tijden
Elpenaar is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:46.