Ga Terug  

Notities

Installatie, Upgrade en Backup (3.0-3.x) Plaats hier je vragen over de installatie, upgrade en/of backup van Joomla! 3. Ook vragen over het verhuizen van je Joomla! site kun je hier plaatsen

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 20 november 2016, 15:32   #1
rvdmark

Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard links en images

Ik heb op mijn pc 2 joomla websites en 1 localhost site. Alle 3 met de laatste versie Joomla 3.6.4. Wat nooit een probleem was gaat nu ineens niet meer: in een artikel een link aanmaken of een plaatje invoegen met de knoppen van JCE (of de andere tekstverwerkers Tiny of Code Mirror). Dit geldt voor alle sites op het web en local!! De popup die normaal opkomt met de invulvakken is helemaal wit en de zaak loopt gelijk vast. Op alle devices is W10 draaiend.
Op mijn laptop en mijn tablet is alles wel in orde en kan ik alles normaal invoegen. Het moet dus ergens aan mijn pc liggen. Weet iemand wat het zou kunnen zijn ?Het heeft het altijd gewoon goed gedaan.
Zou het kunnen worden veroorzaakt door die irritante Windows updates ?
rvdmark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2016, 23:31   #2
fvdn

Leeftijd: 58
Bedankjes gegeven: 9
Bedankjes ontvangen: 69
Standaard Re: links en images

@rvdmark,

Wellicht is de browser het probleem, installeer Firefox eens en probeer het daarmee. Vandaag had iemand anders ditzelfde ook, met een andere browser werkte het als een zonnetje!

Fred

Wil je Gratis een professionele website of Gratis hulp bij het maken van jouw website kijk dan snel op www.iFred.nl
fvdn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 12:04   #3
RVdwdb

Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 27
Standaard Re: links en images

Naast hetgeen Fred al aangeeft, leeg ook je caches (jommla en browsercache).
Daarnaast, heb je onlangs nog bepaalde extensies geinstalleerd? zo ja depubliceer deze eens en kijk of het dan wel goed gaat. Daarna een voor een de extensies weer aanzetten en tussendoor testen. Kan nl. mogelijk ook een conflict zijn met een extensie.
RVdwdb is offline   Met citaat antwoorden
De volgende leden bedanken RVdwdb voor dit nuttige bericht:
rvdmark (21 november 2016)
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:05.