Ga Terug  

Notities

Layout (VM) Plaats hier je vragen over de layout.

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 11 juli 2014, 21:48   #11
Peter P

Peter P's Avatar

Leeftijd: 37
Bedankjes gegeven: 2
Bedankjes ontvangen: 4
Standaard Re: bepaald stukje php verwijderen

De code (met de echo als begin) komt niet op verschillende plaatsen voor, maar wordt her en der wel gebruikt om te detecteren of andere prijzen moeten weergegeven worden. Ik ben vrij zeker dat de code werkt, gezien dat het op mijn webshop wel het gewenste effect heeft.

Er moet gecheckt worden of er effectief in het juiste bestand gewerkt wordt en dat er geen cache (browsercache, joomla cache en virtuemart cache bestand) meer op de computer of de site staat. De code werkt sowieso.

in bijlage zit het bestand die ikzelf aangepast heb en werkt (gewoon de txt achteraan verwijderen) ... te plaatsen in de map components/com_virtuemart/views/category/tmpl/ . Ik heb de prijzen aangepast voor dw zijn site. Maar nogmaals ... er is waarschijnlijk een andere template of override actief of de cache (controlepaneel : website > onderhoud > wis cache) is zeker nog niet gewist.
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: txt default.php.txt‎ (12,3 KB, 5x gelezen)

Laatst aangepast door Peter P : 11 juli 2014 om 22:09.
Peter P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 13:31   #12
dwsystems

Bedankjes gegeven: 10
Bedankjes ontvangen: 1
Standaard Re: bepaald stukje php verwijderen

Daar zijn we weer. Paar dagen even dat onderdeel van de website met rust gelaten om me te concentreren op andere onderdelen van de site.

Ik heb zojuist jouw default.php.txt de huidige er mee overschreven ik zag wel direct verandering, maar het probleem wat ik weg wil hebben ging er niet mee weg. De cache en alle overige zaken waren zoals aangegeven gedaan.
dwsystems is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:45.