Ga Terug  

Notities

Templates (3.0-3.x) Het forum voor Joomla! Templates

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 26 oktober 2016, 13:47   #1
Gutshot

Bedankjes gegeven: 16
Bedankjes ontvangen: 4
Standaard Aanbod templates gehalveerd bij sommige aanbieders

De laatste tijd zijn er aanbieders die het aanbod drastisch verlagen. Daarmee doel ik op de cyclus van één keer per maand naar eens in de acht weken. Dat wijten zij aan "the decline" of Joomla. Maar is dat ook zo ? Zijn zij zelf niet schuldig hieraan ? Ik denk zelf dat als je het aanbod verlaagt vanzelf de interesse wel afneemt. Ik merk het zelf al aan mijn eigen bezoeken aan de website van de aanbieders. Na een bezoek weet ik dat ik de eerste 8 weken niks meer hoef te verwachten.
Mij is ooit geleerd dat als je stopt met klimmen dat je eigenlijk al aan het vallen bent, maar goed..

Daarbij komt het feit dat zij een blogje maken dat ze vanaf nu het aanbod in principe halveren. Tegenover de klanten met een developers account vind ik dit nogal opmerkelijk, om maar niet te spreken van vrij onbeschoft. Je gaat er toch vanuit dat er elke maand een nieuwe template uit komt. Slim om het nergens zo te vermelden maar alles wijst er toch op dat er de laatste jaren elke maand een template uitkwam. Dit ligt mijn inziens ook in de lijn van de verwachting van de klanten met een developers account.

Ik ben er zelf best wel pissig over dat met een nog zeven maanden geldig account ik nog maar 3, heel misschien 4 templates te zien krijg voor de volle prijs. Het wordt hoog tijd dat er een goede template builder uitkomt zoals Divi voor Wordpress. (als die er nog niet is). Dan heb je de aanbieders helemaal niet meer nodig. Dan kunnen ze naar nul templates per jaar, want zoals ik het zie gaat Joomla nergens heen en zijn zijzelf de enige die in "decline" raken. Daarbij strip ik de templates toch al helemaal kaal en bouw ze zelf opnieuw op. Enige wat makkelijk is dat de styling al aanwezig is.
Gutshot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2016, 16:53   #2
sc00zy

sc00zy's Avatar

Leeftijd: 39
Bedankjes gegeven: 68
Bedankjes ontvangen: 293
Standaard Re: Aanbod templates gehalveerd bij sommige aanbieders

Je ziet in z'n algemeenheid dat de populairheid van Joomla! afneemt en dat Wordpress groter wordt. Daar spelen ze vast op in, die templateboeren. Het is echter niet erg netjes inderdaad, want je hebt immers met een reden een account bij ze afgenomen!

Arjan Menger
http://welldotcom.nl - Joomla! websites, templates, extensies, hosting, cursussen en support
Volg Welldotcom op Twitter - http://twitter.com/welldotcom
Chat live met Welldotcom - http://messenger.providesupport.com/...obl14jwap.html
sc00zy is offline Stuur een bericht via AIM naar sc00zy Stuur een bericht via MSN naar sc00zy Stuur een bericht via Yahoo naar sc00zy Stuur een bericht via Skype™ naar sc00zy   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2016, 11:43   #3
Youknow

Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Re: Aanbod templates gehalveerd bij sommige aanbieders

Dat is inderdaad jammer. Als ik zo om mij heen kijk dan lijkt het wel dat Joomla inderdaad terrein aan het verliezen is aan met name WordPress. Het is niet anders.
Youknow is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:57.