Ga Terug  

Notities

Vertalingen (1.5) Plaats hier je vragen en/of opmerkingen over de vertalingen van Joomla! 1.5 onderdelen op JoomlaCommunity!

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 29 november 2011, 13:47   #1
jjst135
Gebruikersgroep Zwolle

jjst135's Avatar

Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Vertaling JCal Pro

Heeft iemand een (betere) vertaling van Jcal Pro? Of een link waar die te downloaden is? De geleverde language file is volgens mij al redelijk oud. Sommige strings worden (in de backend) niet vetaalt. Erg lastig. En ik kan ze ook niet vinden in de NL fiule, want die staan daar volgens mij nog niet eens in.

Iemand een suggestie?

---------- Bericht toegevoegd op 29 november 2011 om 13:47 ---------- Vorige bericht was op 28 november 2011 om 18:30 ----------

Op het forum van de makers geven ze aan dat het inderdaad mogelijk ene verouderd taalbestand is, als ik een betere heb, die wel op mag sturen

Iemand hier al een keer mee bezig geweest of moet ik echt zelf aan de slag?

Inxpact | web in your hands
jjst135 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 23:17   #2
Marijke
Teamleider Taalteam
Gebruikersgroep Enschede

Marijke's Avatar

Leeftijd: 54
Bedankjes gegeven: 470
Bedankjes ontvangen: 1.579
Standaard Re: Vertaling JCal Pro

Het taalteam is hier niet mee bezig in ieder geval, aangezien dit een commerciële extensie is en we niet beschikken over de extensie of de taalbestanden. Sommige developers stellen gratis een pakket beschikbaar als de vertaling aangeleverd (en onderhouden wordt).
Wanneer je hulp zoekt bij het vertalen willen we natuurlijk altijd helpen als taalteam.
Ook kan je voor consistentie en tips bij het vertalen kijken op http://taal.joomlacommunity.eu

Wijsheid is weten wanneer je dom mag zijn.
Teamleider Taalteam JoomlaCommunity | Joomla Bug Squad Member | Joomla Translation Teams Member
Joomla Translation Coordination Team Member | JSST | OSM Board Member
Twitter | Flickr
Marijke is offline Stuur een bericht via Skype™ naar Marijke   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:59.