Ga Terug  

Overig (1.5) Weet je nog niet of Joomla! wat voor jou is? Stel hier je vragen. Ook alle andere algemene vragen kun je hier plaatsen.

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 24 april 2012, 15:27   #1
Larsaz

Leeftijd: 23
Bedankjes gegeven: 1
Bedankjes ontvangen: 0
Standaard Enquête module voor Joomla HELP

Beste lezer,

Voor mijn afstudeerproject zou ik graag een enquête willen plaatsen op de website van mijn afstudeerbedrijf (Joomla 1.5.22). Ik heb al een tijdje op Google zitten speuren maar heb niets kunnen vinden. Ik weet dat er een enquete module aanwezig is in Joomla bij modules (zie: http://help.joomlacommunity.eu/helpb...-enquetes.html) maar hierin is het maar mogelijk om maximaal 12 vragen te verwerken (ik heb er 25). Ik heb het ook al geprobeerd om het met CK forms te doen maar die is te beperkt qua opties. Weet iemand een enquête module o.i.d. waarmee ik een enquête van ongeveer 25 vragen op de website kan laten invullen. Mijn dank is groot!!! Mvg, Lars
Larsaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 21:58   #2
Lianne
Subsites & Structuur

Lianne's Avatar

Leeftijd: 52
Bedankjes gegeven: 36
Bedankjes ontvangen: 220
Standaard Re: Enquête module voor Joomla HELP

Hoi,

RSForms is hier bijzonder geschikt voor. Je kunt hiermee ook multipage-vragenlijsten maken. Het kost een beetje maar dan heb je ook wat, zoals het heet. Herstel: voor 1.5 is die gratis!!!
In de standaard-installatie van RSForms zit een multipage formulier, weet niet of dat in deze versie ook het geval is. Maar stel gerust verdere vragen, want vele op dit forum zijn bekend met RSForms.

Eerst wel even updaten trouwens naar de laatste 1.5 versie (zie op de homepage de laatste versie, weet hem zo niet uit mijn hoofd, want 1.5 al enige tijd ingewisseld voor zijn opvolgers).

Voldoet deze ook niet, dan moet je maar eens nader je eisen bekend maken.

groet,
Lianne

Met de Firefox-addon Firebug kun je gemakkelijk achterhalen hoe je het uiterlijk van je website verandert. Nieuwsgierig? Volg dan eerst even deze instructie over Firebug die elders op deze site is gepubliceerd.

Mooi & Functioneel | Webdesign & Media, voor betaalbare websites die ogen en werken
Lianne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Trefwoorden
enquete, joomla 1.5, module

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:54.