Hallo Herman,
Hartelijk dank voor je feedback!
1. Dat ben ik mij zeer zeker van bewust, de kolommen liggen daarom nu ook niet vast en worden vanuit de access.xml uitgelezen. Het zal even afwachten zijn wat er gebeurd als heel veel extensies eigen actions gaan gebruiken, dan wordt het overzicht minder overzichtelijk en komen er veel kolommen voor acties bij die voor een extensie van toepassing zijn.
2. De betekenis of de uiteindelijke naam inderdaad nog niet, volgens mij wel dat de actie aanwezig blijft op component niveau. Ik hou vanzelfsprekend de ontwikkelingen op de hoogte en maak waar nodig aanpassingen.
3. Bij je vuistregel sluit ik mij zeker aan, dit is een van de belangrijkste dingen om in je achterhoofd te houden bij het instellen van de rechten. De expliciete denies die je ziet zijn niet bewust gedaan, ik heb het een en ander ingesteld voor testen en daardoor zien de instellingen er momenteel uit zoals in de afbeeldingen, welke zeker niet de meest handige zijn! Dank voor je goede suggestie hier een detectie voor te maken.
---------- Bericht toegevoegd op 6 september 2010 om 09:11 ---------- Vorige bericht was op 6 september 2010 om 08:39 ----------
O, en over je eerste vraag. Dit zijn screenshots van een volledig werkende versie, dus geen mock-ups