Re: Artikel options
Klopt Sander, maar als ik bij Article options de settings invul worden deze gebruikt voor de setting "use global" zowel voor het artikel en voor het menu.
Wil ik afwijken van deze setting kan ik bij een artikel onder Article options invullen wat ik wil, maar er veranderd niks.
Wil ik een setting wijzigen moet ik dit bij het menu-item voor het desbetreffende artikel doen.
---------- Bericht toegevoegd op 4 september 2010 om 22:54 ---------- Vorige bericht was op 4 september 2010 om 21:56 ----------
Misschien zijn mijn verwachtingen v.w.b. ACL te hoog gespannen, maar ik had me het volgende voorgesteld hierbij:
Ik beheer een site voor een vereniging en heb de volgende groepen die artikelen op de site mogen zetten: Het bestuur en een paar werkgroepen.
Per groep wil ik een categorie aanmaken waar de desbetreffende groep artikelen kan plaatsen op de site en geen artikelen kan plaatsen in andere categorien.
Per categorie wil ik de lay-out vastleggen
Tot nu toe kan iedereen die ik via het front-end toegang geef een artikel plaatsen in iedere categorie.
Voor de lay-out kan ik voor artikelen maar één lay-out aanmaken die als use-global functioneerd
Voor ieder artikel kan ik een afwijking van de "use-global layout" alleen maar definiëren via het menu-item voor dit artikel.
Mis ik een hoop dingen of verwacht ik te veel van ACL ???
---------- Bericht toegevoegd op 10 september 2010 om 00:04 ---------- Vorige bericht was op 4 september 2010 om 22:54 ----------
Als ik alle andere items over ACL bekijk stop ik voorlopig maar even met het onderzoeken van de mogelijkheden hiervan.
Ik blijf wel alle nieuwe beta versies installeren en mijn testsite zoveel mogelijk als een gewone Joomla site behandelen.
|