Mede joomla'ers,
Met veel plezier beheer ik ondertussen een aantal jaar onze Scoutingsite
www.sjda.nl /
www.scoutinguden.nl. Wat begonnen is met een statisch monster als erfenis is mbv Joomla omgezet naar een goed beheersbaar en actueel geheel. De laatste tijd draait deze site op een template gemaakt mbv artisteer. Dit is al een verbetering ten opzichte van de standaard grijze ja_purity, maar het oogt nog steeds wat 'saai'... Daarom mijn vraag:
Is er onder jullie iemand die het leuk vind om in overleg een nieuwe template voor onze site te ontwikkelen?
Ik heb bewust in de titel er al bijgezet dat wij nauwelijks tot geen budget hiervoor hebben: we zijn natuurlijk een vrijwilligersorganisatie met beperkt budget. Ik ben dus echt op zoek naar iemand die het LEUK vind om dit voor een Scoutinggroep te doen.
Op dit moment hebben wij geen ontwerp o.i.d. wat omgezet moet worden, daarin heb je (in overleg) de vrije hand. Ik ben zelf niet (grafisch) creatief, dus dat verklaard meteen de oproep. Uiteraard is er voldoende fotomateriaal aanwezig om te kunnen verwerken.
Stroomt er door jouw lijf nog een beetje Scoutingbloed? Of vind jij het leuk om dit voor een kleinigheidje, veel dankbaarheid en eeuwige roem te doen? Neem dan contact op! Ik ben benieuwd...
Misschien nog leuk om eens te zien: ook Scouting Nederland werkt met Joomla.
---------- Bericht toegevoegd op 6 september 2010 om 20:52 ---------- Vorige bericht was op 4 september 2010 om 16:41 ----------
Ik ben blij dat er al meer dan 150 man naar dit topic hebben gekeken! Jammer (maar begrijpelijk!) dat daar tot nu geen aanbod uit is gekomen. Ik blijf stilletjes hopen...