Ga Terug  

Service aanvragen Hier kan je commerciele aanvragen plaatsen. Om hier met een aanbieding te mogen reageren moet je voldoen aan een aantal forumregels.

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 6 september 2010, 20:52   #1
bole

Bedankjes gegeven: 89
Bedankjes ontvangen: 92
Standaard Pro deo: template ontwerp voor Scoutinggroep

Mede joomla'ers,

Met veel plezier beheer ik ondertussen een aantal jaar onze Scoutingsite www.sjda.nl / www.scoutinguden.nl. Wat begonnen is met een statisch monster als erfenis is mbv Joomla omgezet naar een goed beheersbaar en actueel geheel. De laatste tijd draait deze site op een template gemaakt mbv artisteer. Dit is al een verbetering ten opzichte van de standaard grijze ja_purity, maar het oogt nog steeds wat 'saai'... Daarom mijn vraag:

Is er onder jullie iemand die het leuk vind om in overleg een nieuwe template voor onze site te ontwikkelen?

Ik heb bewust in de titel er al bijgezet dat wij nauwelijks tot geen budget hiervoor hebben: we zijn natuurlijk een vrijwilligersorganisatie met beperkt budget. Ik ben dus echt op zoek naar iemand die het LEUK vind om dit voor een Scoutinggroep te doen.

Op dit moment hebben wij geen ontwerp o.i.d. wat omgezet moet worden, daarin heb je (in overleg) de vrije hand. Ik ben zelf niet (grafisch) creatief, dus dat verklaard meteen de oproep. Uiteraard is er voldoende fotomateriaal aanwezig om te kunnen verwerken.

Stroomt er door jouw lijf nog een beetje Scoutingbloed? Of vind jij het leuk om dit voor een kleinigheidje, veel dankbaarheid en eeuwige roem te doen? Neem dan contact op! Ik ben benieuwd...

Misschien nog leuk om eens te zien: ook Scouting Nederland werkt met Joomla.

---------- Bericht toegevoegd op 6 september 2010 om 20:52 ---------- Vorige bericht was op 4 september 2010 om 16:41 ----------

Ik ben blij dat er al meer dan 150 man naar dit topic hebben gekeken! Jammer (maar begrijpelijk!) dat daar tot nu geen aanbod uit is gekomen. Ik blijf stilletjes hopen...
bole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 21:48   #2
sc00zy
Moderatorteam
Gebruikersgroep Assen

sc00zy's Avatar

Leeftijd: 33
Bedankjes gegeven: 63
Bedankjes ontvangen: 260
Standaard Re: Pro deo: template ontwerp voor Scoutinggroep

Je vraagt natuurlijk niet zomaar iets. Ik zal met je mee hopen

Arjan Menger
http://www.welldotcom.nl - Professionele Joomla! Design, Ontwikkeling en Hosting
Volg me op Twitter! - http://twitter.com/sc00zy
Volg WELLdotCOM op Twitter! - http://twitter.com/welldotcom
sc00zy is offline Stuur een bericht via AIM naar sc00zy Stuur een bericht via MSN naar sc00zy Stuur een bericht via Yahoo naar sc00zy Stuur een bericht via Skype™ naar sc00zy   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 23:25   #3
hvdmeer

Bedankjes gegeven: 10
Bedankjes ontvangen: 80

Ik hoop het ook voor je. Zelf kan ik niet ontwerpen dus aan mij heb je dus niks.
Daarnaast heb ik dit topic nu al twee keer gelezen. De eerste maal voor je eerste post en de tweede keer door de post van sc00zy.

bit.ly-linkjes zijn handig als je de link niet openbaar wilt maken, anders zie ik graag waar ik op klik.
Wil je zien waar de bit.ly-link naar verwijst, vul het bitly-linkje dan in op http://longurl.org/
hvdmeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2010, 06:51   #4
bole

Citaat:
Origineel geplaatst door sc00zy Bekijk Bericht
Je vraagt natuurlijk niet zomaar iets. Ik zal met je mee hopen
Ik ben mij ervan bewust dat ik wel wat vraag... Daarom probeer ik ook te verwoorden dat ik iemand zoek die het leuk vind om dit in "spare-time" te doen voor onze groep. En het hoeft uiteraard ook niet gisteren af te zijn
Oud 7 september 2010, 08:53   #5
Foggo
Moderatorteam
Gebruikersgroep Assen

Foggo's Avatar

Leeftijd: 38
Bedankjes gegeven: 177
Bedankjes ontvangen: 115

Zie PM
Foggo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2010, 09:15   #6
martnl

Leeftijd: 38
Bedankjes gegeven: 0
Bedankjes ontvangen: 0

Zie bericht.

Ik ben Martin Koppelaar 37 jaar en werkzaam als programmeur / template ontwikkelaar. Ben met enkele vrijwilligers projecten bezig waaronder de belangrijkste : www.denieuwekinderen.nl een stichting voor kinderen met ADHD of autisme spectrum stoornis.

Daarnaast help ik de mensen van www.112-almere.nl aan een nieuwe wordpress site en werd via Sander op deze vraag geattendeerd.

Kortom, help je graag. Hoor wel van je.

Groetjes,
Martin Koppelaar
martnl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2010, 13:46   #7
bole

Ah, super! Foggo en Mart: ik neem waarschijnlijk morgen contact met jullie op. Vanavond eerst, je raadt het al, Scouting: eerste keer weer die kids sinds de vakantie / jamboree...
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:05.